Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Z.E.R.O.

    Z.E.R.O. Joseph Jaffe
    Economie & Bedrijf John Wiley & Sons Inc
    2013 288

    Een veranderende wereld. Een veranderende consument. Innovatieve technologieën maken veel mogelijk. Wat ga jij daar mee doen? Investeer in ZERO. Benut al je kansen en mogelijkheden optimaal!

    Wat heb je in huis? Waar heb je invloed op? Werp eens een blik in de spiegel.
    Laat de geijkte paden voor wat ze zijn en gebruik je innerlijke kracht’, is de persoonlijke boodschap van Joseph Jaffe en Maarten Albarda. Dicht bij jezelf. Terug naar de basis van je merk. Terug naar ZERO.

    Reclame industrie wordt wakker! Paid media is verleden tijd. Koester je bestaande klant. Investeer in de customer journey. Investeer in ZERO.: Zealots, Entrepreneurship, Retention, Owned assets.

    Bestel ‘Z.E.R.O.’ op Bol.com

    Of bespaar een boom en bestel het e-book op Bol.com

    Samenvatting Bol.com
    The world has changed. Everyone keeps reminding marketers and advertisers about the never ending and accelerating forces of technology disruption, consumer changes, and innovation evolution in the marketing world today. Sounds exciting except for the fact that we’re doing absolutely nothing about it. Zero. Simply put, under current operating conditions, the advertising industry will not be able to sustain itself and without taking action, is likely to result in severe to catastrophic outcomes- from financial underperformance to job loss to even a collapse of the current media ecosystem. The solution? The Marketing Model can be fixed by slashing your ad budget, and investing in the Z.E.R.O. framework: * Zealots * Entrepreneurship * Retention * Owned Assets

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home