Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Voodoo Marketing

    Voodoo Marketing
    Voodoo Marketing Jan Dijkgraaf, Ronald Voorn
    Adfo Books
    2015 175

    Voodoo Marketing – Samenvatting Bol.com

    Voodoo-marketing wordt uiteengezet welke, vaak omstreden, verleidingstrucs worden gebruikt om de consument te beïnvloeden. Het boek zwengelt de discussie aan hoe om te gaan met ethiek binnen de marketing. Welke beïnvloedingstechnieken kunnen wel, welke zijn op het randje en welke zijn echt voodoo? Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf geven het antwoord. Het gaat vaak om methoden waar de consument zich totaal niet bewust van is. Voodoo-marketing laat zien hoe die zich ertegen kan wapenen. En wat bedrijven kunnen doen om geen voodoo-marketing, maar good do-marketing toe te passen.

    Een must read voor consumenten én voor professionals die werken in marketingcommunicatie en bij bedrijven die zich bezighouden met het verleiden van consumenten.

    Bestel ‘Voodoo Marketing’ nu via Bol.com

    Of bespaar een boom en bestel het e-book

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home