Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Top 5 MerkWaardige Boeken – Johan Maters

    Top 5 - Johan Johan Maters
    Top 5
    2021

    Data op een rationele én creatieve manier inzetten. Dat is waar Johan voor gaat. Dit is ook direct terug te zien in zijn diverse top 5 MerkWaardige Boeken. Bekijk hem hieronder.

    Data bedreven marketing1. Databedreven marketing

    Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren. Alle facetten van analytics komen aan bod: van de “why’ van data tot big data en van het opstellen van metrics tot optimalisatie.

    Het bestverkochte boek ooit (met deze titel)2. Het bestverkochte boek ooit (met deze titel)

    Van rapportcijfers tot je pensioenleeftijd, van het weerbericht tot verkiezingsuitslagen: overal bepalen cijfers hoe ons leven eruitziet. Met dit boek wil Sanne Blauw cijfers weer op hun plek zetten. Niet op een voetstuk, niet bij het vuilnis, maar waar ze horen: naast de woorden.

    Gamification3. Gamification

    In Gamification laat Horst Streck zien hoe de moderne samenleving verandert en hoe je met gamification op die veranderingen kunt inspelen. Welke effecten kan gamification hebben op overheid, organisaties, onderwijs en ICT? Hij laat zien waar goede gamification aan moet voldoen, geeft inspirerende voorbeelden en behandelt de educatieve mogelijkheden van gamification.

    Big data marketing4. Big Data Marketing

    In Big Data Marketing, simpel – snel – succesvol combineert Paul Postma de wereldwijde impact van Big Data Marketing met de praktische alledaagse toepassingen voor organisaties. Big Data Marketing is een verrassend vak waarmee bedrijven en organisaties hun commerciële activiteiten aanzienlijk kunnen verbeteren. Het laat een scherper beeld zien van de commerciële werkelijkheid dan je eigen ogen. Paul Postma maakt Big Data Marketing voor grote en kleine organisaties uitstekend toepasbaar. En laat zien hoe je de voordelen kunt realiseren.

    5. Stiekeme signalen

    Of het nou gaat om je politieke voorkeur, een sollicitant aannemen, hoeveel fooi je geeft, met wie je samenleeft of welk merk deodorant je koopt: de ware toedracht van onze keuzes ligt ingewikkelder dan we denken. In ‘Stiekeme signalen’ doet Leonard Mlodinow verslag van de verrassende en verbijsterende manieren waarop we onbewust beïnvloed worden, en wat we daarvan kunnen leren.

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home