Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Top 5 boeken voor na je vakantie

    Storybrand
    Top 5 boeken voor na je vakantie MerkWaardige Boeken
    Top 5
    2021

    Terugkomen in je workflow na vakantie is niet altijd even makkelijk. Je hebt teveel ideeën of juist te weinig, geen zorgen we hebben genoeg boeken die je hersenen waar aan het werk zetten of juist praktische handvaten geven om toe te passen. Deze vijf boeken helpt je vast en zeker de draad weer op te pakken.

    RuisRUIS – Waarom we zo vaak verkeerde beslissingen nemen, en hoe we dat kunnen voorkomen

    Met een aanstekelijk enthousiasme bespreken Nobelprijswinnaar Daniel Kahneman, Olivier Sibony en Cass Sunstein op basis van de nieuwste bevindingen in de psychologie en gedragseconomie hoe en waarom wij zo vatbaar zijn voor ruis bij het nemen van beslissingen, en wat we eraan kunnen doen.

    StorybrandStoryBrand – Hoe een heldere boodschap je bedrijf laat groeien

    Veel bedrijven verspillen jaarlijks kostbare budgetten aan marketing die niet werkt. Zonde van het geld. Maar waarom doen ze het dan? Omdat zij de kern van hun boodschap toevertrouwen aan reclamebureaus en grafisch vormgevers. Die weten alles van vormgeving en Photoshop, maar hebben nog nooit een boek gelezen over hoe je de boodschap van een bedrijf helder krijgt. Zo gaan ze helaas voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te wachten op social mediaberichten of een billboard langs de snelweg.

    Brand DesignBrand Design – Nieuw brand design model, met 22 digitale merkuitingen

    Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in veel directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen. Nieuw in deze zesde editie is het geoptimaliseerde Brand Design model. Omdat steeds meer bedrijven online instrumenten inzetten om hun merk te laten groeien, heeft het Brand Design model nu naast 22 fysieke merkuitingen ook 22 digitale merkuitingen.

    Inclusieve communicatieInclusieve communicatie – Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken

    In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter aan de nodige expertise om daar werk van te maken.

    Marketing DesignMarketing Design – Met Customer Journey Mapping

    Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home