Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Thought Leadership

    Thought leadership Mignon van Halderen
    Communicatie Adfo Books
    2013

    Thought Leadership, wat is dat? Hoe doe je dat? Wat levert het op?
    Hoe kom je tot een novel point of view? Of belangrijker nog: hoe draag je die uit?

    De antwoorden volgen elkaar in rap tempo op. Onder andere met de definitie van ‘Thought Leadership’, die in dit boek gehanteerd wordt: ‘Het uitdragen van een novel point of view dat stakeholders vernieuwend naar relevantie thema’s laat kijken; met als doel stakeholders betekenisvolle inzichten en oplossingen te bieden voor hun kwesties of problemen.’

    Relevante praktijkvoorbeelden vormen een sterke aanvulling op de theorie. Het complete plaatje rondom ‘Thought Leadership’ wordt daardoor snel duidelijk.

    Een boek voor directeuren, managers, consultants en studenten.
    Ontdek de Thought leader in jou!

    Bestel ‘Thought Leadership’ op Bol.com

    Samenvatting Bol.com

    Veel bedrijven willen tegenwoordig een thoughtleadershippositie opbouwen. Het is vaak echter niet duidelijk wat thought leadership precies inhoudt, laat staan hoe bedrijven er vorm aan geven. Centraal in ‘thought leadership’ is het uitdragen van een novel point of view waarmee de organisatie haar medewerkers en stakeholders op een vernieuwende manier naar relevante thema’s in de industrie of maatschappij laat kijken. Door het novel point of view te vertalen naar concrete ideeën en oplossingen creërt het bedrijf waarde voor medewerkers, klanten en andere stakeholders. Hoe komen bedrijven tot een novel point of view? Hoe vertalen ze dit in hun gedrag en communicatie? Hoe delen ze hun kennis en expertise rondom dit point of view? Wat zijn concrete uitkomsten van thoughtleadershipstrategieën? Dit zijn vragen die worden beantwoord in dit boek. De auteurs doen dit aan de hand van het Thought Leadership Framework, dat zij uitleggen met behulp van praktijkvoorbeelden van vijf verschillende bedrijven. Dit boek is voor directeuren, managers, consultants en studenten die op het punt staan een thoughtleadershippositie te creëren en een strategisch denkkader kunnen gebruiken om hier op een systematische manier vorm aan te geven.

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home