Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    The Fundamentals of Typography

    The Fundamentals of Typography Gavin Ambrose, Paul Harris
    Branding AVA Publishing

    The Fundamentals of Typography – Een ondergeschoven kindje.
    Als grafisch vormgever weet je beter!
    De juiste typografie is cruciaal voor je merkbeleving. Je klant zal dat niet opmerken, behalve als het niet ‘klopt’.

    ‘The fundamentals of typography’ neemt je mee in de wereld van het font. Van geschiedenis tot praktische toepassing. Tot in detail. Verpakt met duidelijke uitleg, uitgebreide illustraties en heldere voorbeelden.

    Welk font straalt dát uit wat jij als merk naar je klant wilt uitstralen? Ga je voor modern? Wil je vertrouwen wekken? Of ligt de nadruk op leesbaarheid?

    Samenvatting Bol.com

    The Fundamentals of Typography (Second Edition) introduce the fundamental principles of typographic theory and practice. It covers a wide range of subjects, including the history of typography, typographic detailing and the use of creative typography across a range of media. Packed with clear explanations, expanded illustrations and historical and contemporary examples from leading practitioners around the world. The second edition includes considerable new and revised content from the authors, including new case studies and student exercises.

    Dit boek is te bestellen via Bol.com

    PS we hebben laatst ook een blog over typografie gepubliceerd.

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home