Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    The Brand Gap

    The Brand Gap Marty Neumeier
    Business development Pearson Education (Us)
    2005 208

    ‘The brand gap – Hoe benader jij je merk? Strategisch of creatief? Wij zijn benieuwd naar een boek dat belooft vanuit beide perspectieven aan je merk te bouwen!’ 

    Samenvatting managementboek.nl:

    In dit boek wordt de eerste theorie beschreven die een set van vijf disciplines samenvoegt. Deze methoden helpen bedrijven het gat de dichten tussen merkenstrategie en de uitvoer hiervan. Wanneer u ervaring heeft met branding zult u geïnspireerd worden en wanneer u meer wilt leren over branding zult u gegrepen worden door dit boek. Dit schijnbare simpele boek biedt iedereen toegang tot ‘het beste hulpmiddel sinds de spreadsheet’.

    Bestel ‘The Brand Gap’ via Bol.com

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home