Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Supercharge your stories

    Supercharge your stories Paul Hillesum en Nadine Komduur
    Psychologie Van Duuren Management
    2022 192

    Een overtuigend verhaal schrijven? Dat begint bij kennis van cognitie, gedragspsychologie en communicatie. Door te weten hoe het brein van je doelgroep werkt, leer je schrijven mét effect. In marketing en communicatie wordt dit steeds belangrijker, er ligt namelijk veel kracht in tekst. Het tijdperk van onderbuikgevoel en intuïtie is voorbij. Hoe maakt het menselijk brein een keuze? Wanneer is iemand overtuigd? En hoe laat je je tekst voor je (merk) werken? Zodra je dat weet, ben je binnen. En dat weet je na het lezen van dit boek.

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home