Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Power Brands 2.0 

    Power Brands 2.0 - De 12 wetten van het nieuwe merkdenken
    Power Brands 2.0  Marc Oosterhout
    Marketing Adfo Books
    2019 173

    De 12 wetten van het nieuwe merkdenken

    Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. De Power Brands van nu. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Ze zijn toonaangevend in het nieuwe merkdenken. Maar waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van ze leren om zelf een Power Brand te worden?

    Dit boek laat je kennis maken met de twaalf heldere wetten van het nieuwe merkdenken. Om zo stap voor stap een Power Brand te ontwikkelen. Nuttig en waardevol voor commerciële merken. Van start-up tot corporate. Maar zeker ook voor maatschappelijke merken, zoals politieke partijen, NGO’s of publieke organisaties, denk aan ziekenhuizen, universiteiten, ministeries of gemeenten.

    Een handzaam boek voor iedereen die gelooft dat een sterk merk je succes brengt.

    (bron: managementboek.nl)

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home