Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Populairste MerkWaardige Boeken

    Kracht van scrum
    Populairste MerkWaardige Boeken MerkWaardige Boeken
    Top 5
    2021

    MerkWaardige Boeken deelt al een aantal jaar de beste titels op het gebied van merk, marketing en communicatie. We hebben de vijf all-time populairste boeken voor je op een rijtje gezet. Onmisbaar voor iedereen die met zijn merk bezig is.

    The Black Swan1. The Black Swan

    Een stevig studieboek waarin Nassim Nicholas Taleb toch op een heel toegankelijke en humoristische manier ’alles’ vertelt over wat we weten over dat wat we niet weten.

    The Black Swan zal de manier waarop je naar de wereld kijkt veranderen. Het leert voorspellingen en advies te relativeren (en vaak te negeren), kritisch na te denken en klaar te staan om snel te handelen. In het blog “Focus je op de streep op de horizon” hebben we een aantal zaken besproken.

    2. De kracht van Scrum

    Afkomstig uit de rugbysport. Zijn waarde bewezen in de software wereld. De manier van werken zal ook zeker daarbuiten plaats gaan vinden. Ontdek de kracht van Scrum!

    Scrum biedt een alternatieve aanpak bij het managen van je project. Een stap-voor-stap aanpak om zoveel mogelijk waarde te leveren. Snel en effectief. Een inspirerende methode, waarbij teamverantwoordelijkheid en klantbetrokkenheid centraal staan.

    3. How Brands Grow

    Hoe kun je je merk laten groeien? Hoe werkt reclame echt? Wat doen prijsacties voor je merk? Hoe hebben loyaliteitsprogramma’s invloed op loyaliteit?

    Byron Sharp schopt tegen heilige huisjes aan. Hij geeft antwoord op vragen die dagelijks gesteld worden door de marketeer. Dat doet hij niet door alleen zijn mening te verkondigen. Sharp komt met keiharde cijfers. Ontnuchterend en confronterend. Hij zet je wel degelijk aan het denken!

    Brand Design4. Brand Design

    BRAND DESIGN is geschreven voor iedereen die direct of indirect verantwoordelijk is voor merken of daarvoor wordt opgeleid. Met de bondige theorie, nuttige modellen zoals de Merk-Wijzer en het Customer Brand Journey model. En een rijkdom aan actuele voorbeelden is dit boek breed toepasbaar.

    De vent is de tent5. De vent is de tent

    Een reputatie moet je opbouwen. Sterker nog: die moet je verdienen! Reputatie is de perceptie van je klant. Reputatie is alles wat je zegt en doet. Reputatie is overal. Doe je het goed? Dan is je reputatie geld waard! Lees er alles over in ‘De vent is de tent’.

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home