Marketingcommunicatie in 14 stappen

Marketingcommunicatie in 14 stappen
Guy van Liemt & Gert Koot
Noordhoff Uitgevers
675

Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? ‘Marketingcommunicatie in 14 stappen’ geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen aan bod. Niet alleen offline maar ook online, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding voor de student op de latere beroepspraktijk!

‘Marketingcommunicatie in 14 stappen’ behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied. Uniek is de plaatsing van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie. Het boek laat zien dat de online tools méér zijn dan een middel en samen met de offline instrumenten een plaats verdienen in het Owned, Paid & Earned Media model. Daarnaast aandacht voor merkidentiteit, positionering, creativiteit en toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumer insights.

‘Marketingcommunicatie in 14 stappen’ hoort op elke opleiding hbo CE, hbo Small Business en hbo Communicatie.

Met de Campuz Card krijgt de student toegang tot de ondersteunende website. Daar staan toetsvragen, cases, het online boek en extra lesstof. Voor de docent: uitwerkingen, collegesheets, Toets-op-maat met extra docentenvragen.

Waarom kiezen voor ‘Marketingcommunicatie in 14 stappen’?
-glashelder stappenmodel;
-integratie van off- en online in een samenhangend overzicht;
-ontwikkeld door succesvolle professionals en ervaren docenten.

– Samenvatting van managementboek.nl

Bestel het boek ‘Marketingcommunicatie in 14 stappen’ nu via bol.com of managementboek.nl