Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

Klanthelden in de 9+ organisatie – Berry Veldhoen & Stephan van Slooten

‘We kunnen heel enthousiast en vol passie over ons merk vertellen. Liever hebben we dat je van onze klanten over ons hoort. We zouden daarom graag eens in het boek ‘klanthelden in de 9+ organisatie’ duiken. Voor tips, technieken, achtergronden en natuurlijk resultaat!’

Samenvatting managementboek.nl:

Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo’n organisatie is een Klantheld! Klanthelden zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel ‘raken’. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.

‘Klanthelden in de 9+ organisatie’ opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in:
– methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren
– cases, achtergronden en resultaten van class leaders
– de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden
– nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren

Bestel ‘Klanthelden in de 9+ organisatie’ op Bol.com

Dit boek kopen?

Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen!
Of steun je plaatselijke boekhandel en bestel hem daar.

Deel dit boek:

Gerelateerde boeken

Terug naar home