Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Karaktervol positioneren

    ‘Karaktervol positioneren’ is het eerste boek in een reeks van drie. Een ware must voor elke marketeer, manager of directeur die worstelt met hoe zijn organisatie en/of merk zinvol en onderscheidend te positioneren.

    Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit boek introduceert een karaktermodel, het Brand Positioneer Model, met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.

    De merkeigenaren delen hun inzichten aangevuld met een scherpe analyse en plaatsing in een theoretisch kader door Marc van Eck. Het boek is kernachtig, to the point en kleurrijk geïllustreerd.

    Deel 2, ‘Merkwaardige internal branding’, gaat over hoe het merk intern tot leven te brengen en de reeks eindigt met ‘Opmerkelijke activatie’: hoe een merk succesvol in de markt te activeren.

    — samenvatting van Managementboek

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home