Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Kanshebbers PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

    aandachtsmarketing

    Wie gaat dit jaar met de prijs aan de haal?

    Op 26 oktober reikt PIM de Marketing Literatuur Prijs uit voor het boek dat het meest bijdraagt aan vernieuwing binnen het marketing vakgebied. Aanmelden voor het online event is nog mogelijk! De meeste kanshebbers zijn al voorbij gekomen op MerkWaardige Boeken. Hieronder vind je ze allemaal op alfabetische volgorde.

    Aandachtsmarketing – De krachtige en bewezen methode voor merkontwikkeling

    Beyond Brands – Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe

    Brand change – Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie

    Databedreven marketing – Laat je niet langer leiden door data, maar word data-bedreven

    De klant energieke organisatie – Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

    Make Dust or Eat Dust 2.0 – Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering

    Marketing Design – Met customer journey mapping

    Online invloed – Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten

    Ontmoet de Xceptionals – De transitie naar de overtreffende trap in klantvriendelijkheid

    Platformrevolutie – Van Amazon tot Zalando, de impact van platformen op hoe wij werken en leven

    Power Brands 2.0 – De 12 wetten van het nieuwe merkdenken

    The offer you can’t refuse – Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home