Kanshebbers PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

Wie gaat dit jaar met de prijs aan de haal?
Op 26 oktober reikt PIM de Marketing Literatuur Prijs uit voor het boek dat het meest bijdraagt aan vernieuwing binnen het marketing vakgebied. Aanmelden voor het online event is nog mogelijk! De meeste kanshebbers zijn al voorbij gekomen op MerkWaardige Boeken. Hieronder vind je ze allemaal op alfabetische volgorde.
Aandachtsmarketing – De krachtige en bewezen methode voor merkontwikkeling
Beyond Brands – Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe
Brand change – Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie
Databedreven marketing – Laat je niet langer leiden door data, maar word data-bedreven
De klant energieke organisatie – Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden
Make Dust or Eat Dust 2.0 – Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering
Marketing Design – Met customer journey mapping
Online invloed – Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten
Ontmoet de Xceptionals – De transitie naar de overtreffende trap in klantvriendelijkheid
Platformrevolutie – Van Amazon tot Zalando, de impact van platformen op hoe wij werken en leven
Power Brands 2.0 – De 12 wetten van het nieuwe merkdenken
The offer you can’t refuse – Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?