Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Het succes van Internal Branding

    Het succes van internal branding Marc van Eck, Ellen van Zanten
    Marketing & Communicatie Adfo Books
    2013 228

    De bouw van sterke merken én het onderhoud ervan. Wij hebben van onze passie ons werk kunnen maken. Het maakt dat we dagelijks met veel plezier richting LiempdeEindhoven komen om daar onze krachten te bundelen. ‘Hét succes van internal branding‘, verklaart Marc van Eck. ‘Het begint allemaal met het kiezen van een specifieke richting…

    Waar staat jouw merk? Wat beloof jij jouw klant?
    Kies een merkpositie die bij jou past. Vanuit je visie. Vanuit je missie. Vanuit je kernwaarden. Kies een merkpositie die aantrekkelijk is voor jouw klant. Schep verwachtingen én maak ze waar!

    De kunst is om je merk tot leven te brengen. Vertaal je merk naar de praktijk, naar gedrag, naar je medewerker. Laat je merk spreken op de werkvloer. Je klant moet je merk kunnen voelen als deze bij je binnen stapt!

    Ontdek ‘Het succes van Internal Branding’!

    Samenvatting Bol.com
    Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze beloftes zijn voorbij. Een merk is aantrekkelijk als het een specifieke verwachting oproept en die altijd waarmaakt. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig. Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is. Essentieel hierbij is het ‘doorvertalen van de merkpositionering’ naar de werkvloer zodat medewerkers die als vanzelf gaan beleven. Het succes van Internal Branding biedt theoretische onderbouwing, heldere en praktische modellen en staat boordevol praktische tips en voorbeelden uit de praktijk. Een aantal klantcases is uitgewerkt, zoals Hi, VVV, Eneco, Etos en Zuyd Hogeschool, en bevat interviews met de eindverantwoordelijken. Internal Branding is in alle sectoren van de maatschappij relevant. En het is geen onderwerp van alleen marketing, HR of communicatie, maar ook van algemeen management en de directie. De auteurs zijn allen werkzaam bij strategisch adviesbureau Business Openers dat Internal Branding op de kaart heeft gezet en vele merken helpt bij hun merkpositionering.

    Dit boek is te bestellen via Bol.com

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home