Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

Het enige boek over merken dat je nodig hebt

Het enige boek over merken dat je nodig hebt Michiel Maandag
Marketing Haystack, Uitgeverij
2016 160

Het enige boek over merken dat je nodig hebt – Do we need to say more? Een boek dat zo’n belofte doet, moet deze wel waarmaken. Vol verwachting prijkt het daarom om onze verlanglijst, wachtend tot het moment van openslaan!’

Samenvatting managementboek.nl:

Meer dan ooit heeft u een origineel en opvallend merk nodig. Maar hoe bedenkt u een goed logo, een goede naam en een herkenbare categorie waardoor iedereen begrijpt wat u verkoopt?

In ‘Het enige boek over merken dat je nodig hebt’ leest u in een handomdraai alles wat u moet weten.

Dit is het eerste geïllustreerde no-nonsense boek voor iedereen die een winnend merk wil creëren zonder te verdrinken in de theorie.

Michiel Maandag is merkadviseur, coach en oprichter van monday brand advisory. Michiel heeft slimme methodes ontwikkeld om winnende merken te cre‘ren. Liisa Puolakka is directeur designresearch en Ðstrategie bij ChauhanStudio in Londen. Ze is voormalig hoofd van NokiaÕs global brand identity.

Bestel ‘Het enige boek over merken dat je nodig hebt’ op Bol.com

Dit boek kopen?

Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen!
Of steun je plaatselijke boekhandel en bestel hem daar.

Deel dit boek:

Gerelateerde boeken

Terug naar home