Designmanagement in essentie

Design management in essentie: Een inleiding in designmanagement.
Identiteit. Imago. Huisstijl. Merkbouw.
Begrippen die voor eens en altijd duidelijk worden. Ontwikkel je eigen visie op design én vertaal deze door naar de praktijk.
Hoe ontwerp je een visuele identiteit of huisstijl? Patrick van Thiel en Wil Michels nemen je er snel in mee in ‘Designmanagement in Essentie’. Ze scheppen overzicht in deze gecompliceerde en diverse wereld. Analyseer, manage en bewaak je huisstijl en visuele identiteit.
Toegankelijk. Compleet. Praktisch.
Een aanrader voor iedereen die betrokken is bij huisstijl en visuele identiteit.
Een extra uitdaging: Vind de verfrissende en inspirerende designcrackers die het boek bevat!
Bestel ‘Designmanagement in essentie’ op Bol.com
Design Management is de opvolger van het succesvolle Corporate Design Management. Het is een vlot geschreven en zeer overzichtelijk standaardwerk op het gebied van design management. Het daagt je uit om een eigen visie op design te ontwikkelen en om deze visie in de praktijk vorm te geven. Deze uitgave geeft je niet alleen een heldere uitleg van begrippen als identiteit, imago, huisstijl, brands, merkbouw en design audit. Je leert ook hoe je deze begrippen succesvol kunt toepassen en hoe je bijvoorbeeld een huisstijl kunt ontwikkelen en managen. In deze herziene druk is de scope van corporate naar generiek designmanagment verschoven, en is de bijbehorende website toegevoegd met extra cases en opdrachten. Design Management is niet alleen een zeer toegankelijk en compleet studieboek, maar zal ook na de studie goede diensten bewijzen als naslagwerk.