Decoding the new consumer mind

‘De gecompliceerde en vaak onbewuste band tussen consument en je merk houdt zich schuil in de diepte van onze grijze massa. ‘Decoding the new consumer mind’ belooft deze relatie naar de oppervlakte te halen en er de loep op te leggen. Wat dat kan betekenen voor je merkbeleving… Wij zijn benieuwd!’

Samenvatting managementboek:

De wereld is veranderd. De consument is veranderd. Het ‘hoe’, ‘wanneer’ en ‘waarom’ we winkelen en kopen, veranderde daarmee ook drastisch. In ‘Decoding the New Consumer mind’, deelt Kit Yarrow – consumentenpsycholoog – verrassende inzichten op het gebied van koopmotivatie en -gedrag met ons. Hij leidt marketeers naar waar ze zouden moeten zijn vandaag: diep in de psychologische en onbewuste relatie tussen consument en merk.

Kit Yarrow baseert zich op honderden consumenteninterviews. Hij onthult de trends rondom ons veranderende gedrag. Bijvoorbeeld; als we gaan winkelen zijn we eigenlijk op zoek naar ontsnapping en afleiding van ons dagelijks leven. Meer en meer wordt de relatie met merken gekenmerkt door individualisme. Neurologisch onderzoek beweert zelfs dat onze hersenen nieuwe verbindingen hebben gelegd, wat vervolgens weer invloed heeft op hoe we denken en waar onze aandacht naartoe getrokken wordt.

‘Decoding the New Consumer Mind’ voorziet marketeers van praktische tools. Hoe combineer je technologie en innovatie om je merk te verrijken? Win liefde en loyaliteit door authentiek te zijn. Alles draait om de behoeften en voorkeuren van jouw klant. Creëer de meest intense, ongecompliceerde merkbeleving. Yarrow’s strategieën helpen je een langdurige klantenrelatie op te bouwen en zo van elke organisatie een succesvolle, winstgevende organisatie te maken.

Bestel ‘Decoding the new consumer mind’ op Bol.com