Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

De vijf stappen naar een betekenisvol merk

De vijf stappen naar een betekenisvol merk Michal Janssen
Marketing Adformatie Groep
2015 222

De vijf stappen naar een betekenisvol merk – Wij werken al een tijdje met de archetypen die ook in eerdere boeken van Michel Jansen werden besproken. Een perfecte manier om een merk richting te geven in zijn/haar karakter.

In dit boek gaat Michel ook nog op zoek naar de stappen rondom je merk om te komen tot de juiste archetype-duiding voor je merk.

In heldere stappen neemt Michel je volledig bij de hand en helpt je om naar je merk te kijken. Dit neemt overigens niet weg dat het verstandig blijft om mensen van buitenaf in te schakelen – schrijf hij ook zelf – voor de welbekende spiegel, kritische noot en het scherp krijgen van je merk. Want dat is wat je doet met een archetype. Met een stabiele en scherpe basis bouw je per definitie aan een sterk merk.

Het boek is en goede introductie voor marketing/communicatie managers die zich willen verdiepen in de kracht van hun merk. Daarnaast is het voor de gevorderde merkmaker een goed naslagwerk met duidelijke omschrijvingen van de diverse archetypen.

‘De vijf stappen naar een betekenisvol mer’ is het vervolg op Brand Prototyping van Michel Jansen.

Samenvatting Bol.com
Is jouw merk een rebel, een wijze, een magiër of heeft het meer weg van een ontdekker of strijder? Dit boek legt uit wat deze en andere archetypen inhouden en hoe je ermee je merk kunt laten aansluiten op de wensen en behoeften van je doelgroep. Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert. Archetypen helpen om de drijfveren en aspiraties van jouw doelgroep en organisatie te doorgronden. Ze bieden concrete handvatten om een sterk merk te ontwikkelen. Aan de hand van een praktisch en gedetailleerd stappenplan kun je nu zelf aan de slag om een archetypisch en dus betekenisvol merk te creëren.

Dit boek kopen?

Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen!
Of steun je plaatselijke boekhandel en bestel hem daar.

Deel dit boek:

Gerelateerde boeken

Terug naar home