Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld
De marketingbijbel voor een digitale wereld Bert van Wassenhove
Marketing Lannoo Campus
2019 200

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?

WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?

HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?

Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.

De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.

Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M’en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.

(bron: bol.com)

Dit boek kopen?

Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen!
Of steun je plaatselijke boekhandel en bestel hem daar.

Deel dit boek:

Gerelateerde boeken

Terug naar home