Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Databedreven marketing

    Data bedreven marketing
    Databedreven marketing Danny Oosterveer
    Marketing Noordhoff Business
    2020 350

    Online staan onze voetafdrukken overal. Bij alles wat we online doen, laten we sporen achter. Sterker nog, ook wat we offline doen wordt vaak digitaal vastgelegd. De hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken is dan ook gigantisch.
    Toch doen organisaties weinig met die schat informatie. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie.
    Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren. Alle facetten van analytics komen aan bod: van de “why’ van data tot big data en van het opstellen van metrics tot optimalisatie.
    Deze uitgave sluit aan bij de actuele ontwikkelingen in het onlinemarketingvakgebied en bevat veel wetenschappelijke inzichten. Tegelijk biedt het praktische handvatten, bijvoorbeeld over de omgang met privacy. Na het lezen van dit boek heb je kennisgemaakt met de wereld van digital analytics en kun je data verantwoord inzetten om zo je business te optimaliseren.
    Ook is hij auteur van het Noordhoff-studieboek Basisboek Digital Analytics.
    • Data-bedreven marketingaanpak die je je eigen wílt maken;
    • indrukwekkende toolset aan online marketingkennis;
    • 100% actueel en wetenschappelijk onderbouwd.

    bron: bol.com

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home