Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

De Customer Delight Strategie

De Customer Delight Strategie Jean-Pierre Thomassen
Marketing Vakmedianet Management B.V.
2012

‘De Customer Delight Strategie’ is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Zowel in het bedrijfsleven, de zorg als de overheid. Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan 40 binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken beschrijft Jean-Pierre Thomassen de wijze waarop organisaties werken aan Customer Delight; de overtreffende trap in klanttevredenheid waarbij klanten uiterst tevreden en enthousiast over een organisatie zijn. Het zijn klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren.

In het boek beschrijft de auteur twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren: ‘het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten’ en ‘warmte en egostreling’. De succesvolste organisaties zetten niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal bij hun bedrijfsvoering maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen maar met klantreizen.

Dit boek zal u prikkelen om op een heel andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. ‘Tevreden’ en ‘goede service’ zijn niet meer goed genoeg in dit tijdsgewricht. Succesvolle organisaties streven naar een excellente klantgerichtheid en naar Customer Delight.

ean-Pierre Thomassen is directeur van www.customerdelight.nu. Hij is gespecialiseerd in de thema’s klantgerichtheid, klanttevredenheid en customer delight. Zowel in het bedrijfsleven, de overheid als de zorg heeft hij een groot aantal organisaties ondersteund in de vorm van projectmanagement, advies, onderzoek en training. Over zijn specialisatie heeft hij 13 boeken (waaronder ‘Customer Delight’ en ‘Excelleren in klantgerichtheid’) en meer dan 40 artikelen geschreven. Thema’s zijn bijvoorbeeld het realiseren van enthousiaste klanten, de zin en onzin van klanttevredenheidsonderzoek, integraal klachtenmanagement en het gebruik van servicegaranties/kwaliteitshandvesten.

– samenvatting van Managementboek

Bestel ‘De Customer Delight Strategie’ op Bol.com

Dit boek kopen?

Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen!
Of steun je plaatselijke boekhandel en bestel hem daar.

Deel dit boek:

Gerelateerde boeken

Terug naar home