Copywriting

Schrijven. Aan de ene kant vaak beschouwd als een natuurlijk talent. Aan de andere kant denken velen: ‘Dat kunnen we allemaal wel!‘ Onze mening? Aanleg is handig, maar daarmee ben je er nog niet! Om écht goed te worden in schrijven, raden wij je daarom aan eens in ‘Copywriting’ te duiken!
Mark Shaw rijkt verschillende – simpele – technieken aan, die het creëren van sterke content sterk vereenvoudigen. Of je nu schrijft voor digitale media, interne communicatie of advertenties ‘Copywriting’ zorgt ervoor dat je dat goed doet! De technieken worden snel opgevolgd door oefeningen en voorbeelden, waarmee je direct aan de slag kunt!
Ook de verdieping ontbreekt niet! Toonaangevende copywriters verklappen je de grootste geheimen van het vak. Waardevolle inzichten liggen voor het oprapen! Ontdek de copywriter in jou: zelfverzekerd en creatief!
Bestel ‘Copywriting’ op Bol.com
Writing copy is often assumed to be a natural talent. However, there are simple techniques you can employ to craft strong written content with ease. This new, expanded edition teaches the art of writing great copy for digital media, branding, advertising, direct marketing, retailing, catalogues, and company magazines and internal communications. Using a series of exercises and up-to-date illustrated examples of award-winning campaigns and communication, Copywriting, Second Edition takes you through step-by-step processes that can help you to write content quickly and effectively. Including insightful interviews from leading copywriters, as well as illustrated case studies of major brands that explore the challenges involved in creating cutting edge copy, this book will provide you with all the tools you need to become a confident and versatile creative copywriter.