Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

Copy & Concept

Copy & Concept Bert Thobokholt Barry de Waal
Copywriting Noordhoff Uitgevers
2014 304

‘Hét boek waarin alle fasen van het creatieve proces samenkomen. En zeg nou zelf, daar willen we allemaal wel het fijne van weten! Daarom op ons verlanglijstje: Copy & Concept van Bert Thobokholt, Barry de Waal en Martin Westbeek.’

Samenvatting managementboek.nl:

Een aanwinst voor het vakgebied marketingcommunicatie! De uitgave begint waar de meest gebruikte handboeken over marketingcommunicatie en strategie ophouden. Kortom: een waardevolle aanvulling op de bestaande literatuur.

‘Copy & Concept’ bespreekt alle fasen van het creatieve proces: van briefing en strategie tot conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Schitterend en onderscheidend vormgegeven, met in de herziene editie volop aandacht voor de nieuwste ontwikkelingen waaronder social media, storytelling en andere online tips, trends en trucs.

‘Copy & Concept’ valt op door de perfecte balans tussen theorie en praktijk. Alles duidelijk toegelicht met talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus uit Nederland en Duitsland. Nu compleet met een ondersteunende website met een schat aan handige online tools voor student en docent.

Bestel ‘Copy & Concept’ op Bol.com

Dit boek kopen?

Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen!
Of steun je plaatselijke boekhandel en bestel hem daar.

Deel dit boek:

Gerelateerde boeken

Terug naar home