Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

Copy & Concept

Copy & Concept Prikkels voor reclamemakers Bert Thobokholt, Barry de Waal & Martin Westbeek
Marketing BIS Publishers
2010

Copy & Concept is een helder en inspirerend boek over alle fasen van het creatieve proces binnen de marketingcommunicatie. Copy & Concept staat boordevol theorie over alle onderdelen van het creatieve proces, van strategie via reclamewerking en briefing naar creatieve technieken, conceptontwikkeling en copywriting. Aangevuld met de toepassing daarvan in veel, heel veel actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus in Nederland en België. Een unieke samenwerking tussen bureauwereld en communicatieonderwijs.

Copy & concept is hét Nederlandse handboek voor iedere professional in de creatieve communicatie. De combinatie van theorie en actuele praktijk maakt het ook nog eens tot een uitstekende aanvulling op de meest gebruikte handboeken voor marketingcommunicatie. Copy & Concept mag dus niet ontbreken op het bureau van welke communicatievakgenoot dan ook.

Onderwerpen:

  • Propositie, positionering, doelgroepen, doelstellingen en consumententrends
  • Reclamewerking en succesvolle campagnes
  • De laatste inzichten over de creatieve brief, het meest besproken document in reclameland ( i.s.m. SWOOC)
  • Creatieve technieken
  • Een unieke inspiratielijst voor conceptontwikkeling
  • Soorten concepten, uitvoeringselementen zoals humor, celebrities en inhakers
  • Copywriting: aansprekend en beeldend schrijven, structureren, overtuigen en meer
  • De kopregel en de relatie met de visual
  • De pay-off in alle soorten en maten
  • Merknaam ontwikkeling: soorten, criteria en voorbeelden

 

Dit boek kopen?

Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen!
Of steun je plaatselijke boekhandel en bestel hem daar.

Deel dit boek:

Gerelateerde boeken

Terug naar home