Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

CEX Sells

CEX Sells Beate van Dongen Crombags
Leiderschap & Coaching BIS
2017 176

Na het succes van CEX Sells hebben Deborah Wietzes en Beate van Dongen Crombags zich wederom laten inspireren door toonaangevende bedrijven op het gebied van Customer Experience.

Aan de hand van 30 nieuwe cases bewijzen zij dat het vakgebied de afgelopen jaren verder ontwikkeld is. Predictive analytics, marketing automatization, conversational experiences, design thinking en agile werken; zomaar een aantal ontwikkelingen die vandaag de dag bedrijven helpen het verschil te maken voor klanten. In deze internationale editie worden de laatste theoretische inzichten rondom Customer Experience uiteen gezet en tastbaar gemaakt aan de hand van 30 nieuwe, aansprekende cases. Gegarandeerde inspiratie voor iedereen die op zoek is naar handvatten om de klantbeleving te verbeteren!

Samenvatting van managementboek.nl 

Bestel het boek “CEX Sells – new inspiration for valuable customer experiences” via bol.com of managementboek.nl

Benieuwd naar het eerste deel van CEX Sells? Bekijk het boek dan op het verlanglijstje.

Dit boek kopen?

Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen!
Of steun je plaatselijke boekhandel en bestel hem daar.

Deel dit boek:

Gerelateerde boeken

Terug naar home