Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

Brandflow

Brandflow Michel A. Jansen
Marketing Wolters Kluwer Nederland B.V.
2009 146

‘Een blijvende optimale merkervaring. Sommige merken slagen daar bijzonder goed in. Nog diep onder de indruk van zijn boek ‘Brand Prototyping‘ laten wij ons graag door Michel Jansen uitdagen continu meerwaarde te bieden.’

Samenvatting Managementboek.nl:

Het continu bieden van meerwaarde is dé grote uitdaging om bestaansrecht te hebben. En dat is niet eenvoudig in de huidige omstandigheden. Sommige merken slagen daar dan ook beter in dan andere merken. Merken als Ikea, Nike, BMW, Apple. Starbucks, Interpolis, Hema en Rabobank zijn in staat om over een lange periode succesvol te zijn. Wat opvalt aan deze merken is dat ze een paradoxale eigenschap bezitten: ze presteren op ogenschijnlijk eenvoudige wijze op de top van hun kunnen. Zij zijn in staat om continu een optimale merkervaring te creëren terwijl zij met dezelfde marktomstandigheden te maken hebben als hun concurrenten. Hierdoor vormen ze een klasse apart en hun positie lijkt onaantastbaar.

Maar hoe komt het dat zij moeiteloos op de top van hun kunnen presteren? En belangrijker nog, wat kunnen andere merken doen om eveneens in eenzelfde flow te komen? ‘Brand flow’ gaat in op deze vragen. Aan de hand van zes paradigmaverschuivingen wordt beschreven wat nodig is om als merk flow te bereiken, ofwel een optimale merkervaring te creëren. Daarbij wordt duidelijk dat het bouwen van een succesvol merk om een fundamenteel andere benadering vraagt dan veel organisaties tot op heden gewend zijn.

Bestel ‘Brandflow’ op Bol.com

Dit boek kopen?

Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen!
Of steun je plaatselijke boekhandel en bestel hem daar.

Deel dit boek:

Gerelateerde boeken

Terug naar home