Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

Brand Shift

Brand Shift David Houle Ouisie Shapiro
Maatschappij David Houle And Associates
2014 154

‘Onze cultuur verandert. De technologie verandert. Allemaal in een overweldigende vaart, waar we amper grip op krijgen. Door een blik in de geschiedenis te werpen én rekening te houden met trends van nu, zijn Owen Shapiro en David Houle ons een stapje voor. Zij beloven ons mee te nemen in de toekomst van merken en marketing.’ 

Samenvatting managementboek.nl:

In their book, ‘Brand Shift: The Future of Brands and Marketing’, David Houle and Owen Shapiro deliver a powerful and persuasive look at how cultural change and accelerating technological advancement will affect brands and marketing in the years ahead.

Through a fascinating study of the history of brands and a detailed, cogent analysis of current trends, the authors unveil a compelling forecast of how brand marketers will need to meet the novel demands of branding in the 21st century. Business leaders who intend to successfully engage the future will find this book an invaluable resource.

The Internet of Things is evolving a new kind of collective consciousness, one which demands that brand marketing embrace and leverage the ensuing inevitable social changes. Big Data and the future of human communications have profound implications for brands and marketing. Brands that embrace and reflect these transformations have the potential to assume ever more important roles in our society, engendering life style enhancements for consumers through trust and a commitment to serving the greater good.

Bestel ‘Brand Shift’ op Bol.com

Dit boek kopen?

Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen!
Of steun je plaatselijke boekhandel en bestel hem daar.

Deel dit boek:

Gerelateerde boeken

Terug naar home