Meld een boek aan

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken in onze Merkwaardige boekenkast?

    Brand Design, 6e editie

    Brand Design
    Brand Design, 6e editie Ruud Boer
    Branding Pearson Benelux B.V.
    2018 374

    Nieuw brand design model, met 22 digitale merkuitingen

    Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in veel directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.

    Nieuw in deze zesde editie is het geoptimaliseerde Brand Design model. Omdat steeds meer bedrijven online instrumenten inzetten om hun merk te laten groeien, heeft het Brand Design model nu naast 22 fysieke merkuitingen ook 22 digitale merkuitingen.

    BRAND DESIGN is geschreven voor iedereen die direct of indirect verantwoordelijk is voor merken of daarvoor wordt opgeleid. Met de bondige theorie, nuttige modellen zoals de Merk-Wijzer en het Customer Brand Journey model. En een rijkdom aan actuele voorbeelden is dit boek breed toepasbaar.

    Bij dit boek wordt op de digitale leeromgeving MyLab | Nederlandstalig veel aanvullend studie- en lesmateriaal aangeboden, zoals een digitale versie van het boek, een uitgebreide begrippentrainer, cases en toetsvragen.

    Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor A-merken als Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken maatschappij (BTM). Vanuit dit Rotterdamse Brand Designbureau helpt hij merken om te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving.

    Dit boek kopen?

    Dat kan! Klik op een van de knoppen om dit boek te bestellen! Of steun de boekensector en bestel hem hier.

    Deel dit boek:

    Gerelateerde boeken

    Terug naar home