Pim Marketing Literatuurprijs

PIM Marketing Literatuurprijs 2015 – Winnaar

Dinsdag 1 december 2015 – De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2015.  Het was de 13e keer dat deze prijs wordt uitgereikt – en wij waren er bij! Uit meer dan 50 marketingboeken werden 11 boeken geselecteerd die kans maakten op deze prijs. Er kan er maar één de winnaar zijn! Naast de Marketing Literatuurprijs, werd ook de award uitgereikt voor het beste studieboek van 2015.

Online Brand Identity Joris Merks-Benjaminsen won met zijn boek ‘Online Brand Identity’ de PIM Marketing Literatuur Prijs!

De komende jaren wordt de meerderheid van alle reclame, inclusief tv, radio, print en outdoor digitaal en volledig geautomatiseerd ingekocht. Hoe bouw je nog een merk, als consumenten alleen nog reclame kijken op de momenten wanneer het hen uit komt? Het boek Online Brand Identity helpt je gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt. Het laat ook zien welke aspecten van merk- en reclame strategie over vijf à tien jaar niet meer zullen werken.  Één must have voor iedereen die met merken werkt, in marketing of reclame.

Hoe veranderen jouw merk en je reclame-strategie? Welke middelen en vaardigheden mis je? Zou je werk nog steeds bestaan? Welke elementen van uw strategie en vaardigheden-set zijn nog nuttiger dan ze nu zijn? Gebruik je de juiste experimenten om klaar voor verandering te zijn?

Online Brand Identity biedt een merk een kader, dat digitale denken kan toevoegen aan het hart van uw bedrijf. Het boek biedt oefeningen om de experimenten waarmee je morgen nog zou kunnen starten!

Bekijk ‘Online Brand Identity’ nu via Bol.comManagementboek.nl of het e-book

 

9200000047777402Emile Lancée won met zijn boek ‘Digitale Marketingstrategie’ de PIM award voor voor beste studieboek!

Het boek van Emile Lance gaat over digitale marketing – het gebruik van digitale technologieën om multichannel marketingdoelen waaronder geïntegreerde, gerichte en meetbare communicatie te creëren, producten of diensten te introduceren of te verhandelen, content te creëren en consumentengedrag te volgen of consumenten te activeren in marketingfuncties met als doel het behouden van klanten en opbouwen van duurzame relaties.

Bekijk dit boek op Bol.com of Managementboek.nl

 

De overige genomineerden voor de Marketing Literatuurprijs 2015 waren:

– Cex Sells – Beate van Dongen & Deborah Wietzes

– When digital Becomes Human – Steven van Belleghem

– Digitale marketingstrategie – Emile Lancée

– Voodoo marketing – Ronald Voorn & Jan Dijkgraaf

– Kijken, kijken, anders kopen – Cor Molenaar

– Exponentiële organisaties – Salim Ismail & Yuri van Geest

– Verbinden is het nieuwe verkopen – Roel Welsing

– The Network always wins – Peter Hinssen

– Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg – Kasper Klaarenbeek

– Managing Private Labels – Koen de Jong

Categorie: ,
Tags: , ,

Comments