verboden voor klanten

Verboden voor Klanten

‘Beleving. Betekenis. Bevlogenheid. Dát is waar het om draait volgens Jessica van Wingerden. Waarde creëren. Met oog voor de klant, medewerker en maatschappij. ‘Verboden voor klanten’ belooft een schat aan informatie, waardevolle inzichten en handvatten voor in de praktijk. Wij ontdekken graag hoe klanten fans worden.’

Samenvatting managementboek.nl:

We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! De organisaties, merken en ondernemers die zich weten te onderscheiden, hebben naast oog voor Beleving ook aandacht voor Betekenis en Bevlogenheid. Waarde creëren voor klanten, maar ook voor medewerkers en voor de maatschappij als geheel, staat daarbij centraal. Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!

In dit boek vind je de nieuwste inzichten over Beleving, Betekenis en Bevlogenheid en de toepassing ervan in de praktijk. Aan de hand van interviews met bekende ondernemers en persoonlijkheden, voorbeelden uit de praktijk, modellen en theorieën krijg je waardevolle inzichten aangereikt. Met praktijkcases van bedrijven als Bavaria, HEMA, Rivièra Maison en Jumbo Supermarkten biedt dit boek een schat aan informatie.

Bestel ‘Verboden voor klanten’ op Bol.com


Comments