transformeren om te overleven

Transformeren om te overleven

Transformeren om te overleven
Herman Toch
LannooCampus

Dit veranderde mijn manier van denken.

- Jeroen van IJzendoorn

‘Transformeren om te overleven’. We kunnen het je niet vaak genoeg op het hart drukken. Wij zijn daarom blij dat Herman Toch dat even aanstekelijk beschrijft als dat hij kan spreken!

Het is noodzaak fundamenteel anders te werk te gaan, willen we weer relevant worden in het leven van de consument. Voor het eerst kijken we daarom vanuit ‘merkperspectief’ naar verandering. Daarvoor doet Herman Toch een nieuwe soort marketing uit de doeken. Tien paradigma’s zeggen je precies wát je moet doen om als merk succesvol te zijn én te blijven! Is jouw merk er klaar voor een winnende positie uit te bouwen?

Dit boek stelt ons allemaal verantwoordelijk voor duurzame groei en geluk. Het biedt een uniek denkkader voor een nieuwe generatie marketeers en bedrijfsleiders. Heb je dit boek uit, heb je je eerste transformatie reeds achter de rug!

 

Samenvatting Bol.com
Nieuwe denkmodellen voor marketing en management De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma’s een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO’s die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.

 

Dit boek is te betellen via Bol.com

Dit boek lenen?

Je kunt ‘Transformeren om te overleven’ in onze merkwaardige Beepbliotheek lenen als je klant/bekende van ons bent.


Comments