PIM

PIM Marketing Literatuurprijs 2015

‘De 11 genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2015 zijn bekend. De literatuurprijs wordt op 1 december 2015 voor de 13e keer uitgereikt. Vorig jaar won Gino van Ossel de Literatuurprijs met zijn boek ‘Omnichannel in retail – het antwoord op e-commerce’.

Als lid van ‘PIM – Platform Innovatie in Marketing‘ zijn wij erg benieuwd naar de winnaar van dit jaar! Bekijk hier de 11 genomineerde boeken! Welk boek is jouw favoriet?

9200000030656122Cex Sells – Beate van Dongen & Deborah Wietzes

Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken.

Bekijk dit boek op Bol.com of Managementboek.nl

9789492196026-240x300Online Brand Identity – Joris Merks-Benjamins

Online Brand Identity helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt. Het laat ook zien welke aspecten van merk- en reclamestrategie over vijf à tien jaar niet meer zullen werken.

Bekijk dit boek op Bol.comManagementboek.nl of het e-book

9789082033762When digital Becomes Human – Steven van Belleghem

De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil Steven van Belleghem het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.

Bekijk dit boek op Bol.com  of  Managementboek.nl

9200000047777402Digitale marketingstrategie – Emile Lancée

Digitale marketing is het gebruik van digitale technologieën om multichannel marketingdoelen waaronder geïntegreerde, gerichte en meetbare communicatie te creëren, producten of diensten te introduceren of te verhandelen, content te creëren en consumentengedrag te volgen of consumenten te activeren in marketingfuncties met als doel het behouden van klanten en opbouwen van duurzame relaties.

Bekijk dit boek op Bol.com of Managementboek.nl

9200000046311650Voodoo marketing – Ronald Voorn & Jan Dijkgraaf

Worden consumenten inderdaad steeds slimmer? Hoe kan het dan toch dat ze zich nog altijd gemakkelijk laten beïnvloeden? In ‘Voodoo-marketing’ wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. En hoe consumenten zich daartegen kunnen wapenen.

Bekijk dit boek op Bol.comManagementboek.nl of het e-book

9200000030255117Kijken, kijken, anders kopen – Cor Molenaar

Nieuwe generaties kopen anders, leven anders en maken andere keuzen. Internet heeft ons denken, ons gedrag en onze communicatie drastisch veranderd. Toch worden de oude structuren van werken, wonen en winkelen krampachtig in stand gehouden, met problemen in de winkels en fricties en irritaties bij de klant als gevolg.

Bekijk dit boek op Bol.comManagementboek.nl of het e-book

9200000036222549Exponentiële organisaties – Salim Ismail & Yuri van Geest

In dit boek worden de ontwikkelingen op organisatie- en technologisch gebied in kaart gebracht en komen met een raamwerk van interne en externe factoren waarmee elke organisatie, of het nou om een startup of een multi-national gaat, een Exponentiële Organisatie kan worden.

Bekijk dit boek op Bol.comManagementboek.nl of het e-book

9200000036152542Verbinden is het nieuwe verkopen – Roel Welsing

Roel Welsing wil met dit handzame boek marketeers en ondernemers overtuigen van de kansen. Met inspirerende voorbeelden en slimme tips die het marketingrendement van verantwoord ondernemen tastbaar maken. Aangevuld met interviews met vijf topmanagers van Manutan, La Place, Asito, Bavaria en Philips, die laten zien wat succesvol verantwoord ondernemen voor hen en hun organisatie betekent.

Bekijk dit boek op Bol.com of Managementboek.nl

9200000040880021The Network always wins – Peter Hinssen

Die generatie, dat zijn geen digital natives maar network natives. Zij hebben geleerd om in een netwerk te overleven. Zij hebben geleerd dat ze belangrijker worden naarmate ze meer informatie in het netwerk delen. Hoe kun je als bedrijf zelf de kracht van het netwerk benutten?

Bekijk dit boek op Bol.comManagementboek.nl of het e-book

Cover_boek_Is_jouw_bedrijf_wel_Merkwaardig_genoeg_240x300Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg – Kasper Klaarenbeek

Na de succesvolle introductie van zijn eerste boek ‘Ben jij wel MerkWaardig genoeg?’ komt Kasper Klaarenbeek nu met het vervolg. In dit boek laat hij zien hoe je als organisatie nu en in de toekomst het verschil maakt in de relatie met je klanten. Dat doet hij op zijn welbekende manier: prikkelend, positief en praktisch.

Bekijk dit boek op Bol.comManagementboek.nl of het e-book

Naamloos-4Managing Private Labels – Koen de Jong

Ideeën gebaseerd op nieuwe technologieën leiden tot nieuwe verdienmodellen. Die bestaande markten kunnen ontwrichten. Er valt iets op aan de groeifactor van deze bedrijven.  Schaalbaarheid is het kernwoord. De opbrengst is tenminste tien keer groter dan in een lineaire organisatie. Doorimpact of output. Koen de Jong maakt duidelijk dat een private label strategie een duidelijke keuze dient te zijn.

Bekijk dit boek op Managementboek.nl

Categorie: ,
Tags: ,

Comments