Overtuigen met neuromarketing - Dion van der Vaart

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Overtuigen met neuromarketing
in 59 minuten
Dion van der Vaart

It’s a kind of magic! Of… misschien toch niet. Neuromarketing is niets meer dan onderzoek naar het brein van de gemiddelde consument. Maar toevallig zorgt dit onderzoek wél voor inzichten die bijzonder bruikbaar kunnen zijn voor ons merkmakers. Wat ons betreft is neuromarketing, naast het merkkompas, een onmisbare tool in je rugzak.

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten geeft je concrete tips om neuromarketing als tool in te zetten bij het creëren van (online) content. Om je alvast een tipje van de sluier te geven:

  • Creëer comfortable content, hoe simpeler hoe positiever
  • Iets krijgt pas aandacht wanneer het afwijkt
  • Voorkom tekstuele dooddoeners

Dit zijn misschien open deuren maar het is de toevoeging van micro-elementen die hier het verschil maakt. Dion van der Vaart vertelt je niet alleen de fijne kneepjes van neuromarketing, maar past deze ook op een laagdrempelige manier toe tijdens het lezen. Hierdoor krijg je helemaal het gevoel dat ook jij de ‘machtige’ neuromarketingbril kan opzetten!

Samenvatting van Bol.com

Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril.

Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Uiteraard kun je dit boek bestellen op Bol.com


Comments