happy profit herman toch

Happy profit

Jouw merk succesvol én duurzaam. Waarom niet?
Wie zegt dat het niet om winst draait?
Het is prima, belangrijk, zelfs leuk om winst te maken!

‘Happy Profit’ is geen doel. Het is de beloning die we krijgen.
Voor het gelukkig maken van je klanten. Voor het achterlaten van een betere wereld. Jouw merk dat het verschil maakt. Jouw merk dat de wereld waardevoller achterlaat. Waarde die je geeft vanuit je motivatie, je kern, je ziel.

Een must-read om je bewust te worden van de veranderende tijdsgeest. Mét adviezen over innoverend ondernemerschap en inspirerend leiderschap:
Kijk anders. Naar de wereld. Naar je markt. Naar je klanten. Ga gewoon aan de slag! Jaag je dromen na! De nieuwe manier van zakendoen is nog niet uitgekristalliseerd. Wie uitdaging en kansen ziet, ziet uiteindelijk ook succes.

Herman Toch leert je als geen ander grensverleggend te denken.
Hoe ver durf jij te gaan?

Bestel ‘Happy Profit’ op Bol.com

Samenvatting Bol.com
Denk aan de lange termijn. Wees waardegericht. Zet je bedrijf op weg naar ‘the good life’. Ook verkrijgbaar als e-boek Ook verkrjgbaar in de iBookstore. Happy Profit wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de wereld als een enorme opportuniteit voor succesvolle merken en bedrijven. Als CEO’s en marketeers erin slagen om anders te leren kijken naar de wereld om ons heen, dan dienen er zich ongelooflijke groeimogelijkheden aan om winst ook duurzaam te maken. ‘Over hoe ondernemen niet alleen winst kan betekenen voor bedrijven, maar ook voor de samenleving.’ Beluister hier het interview met Herman Toch op Radio 1.

Comments