contentbijbel cor hospes

Contentbijbel

Compleet met Oud én Nieuw Testament.
Inclusief de tien geboden.
De ‘Contentbijbel’.

Verhalen die grenzeloos zijn. Tijdloos ook. Hoe zorg je daar als merk voor? Cor Hospes benadrukt: ‘je moet een verhaal hébben, niet verzinnen!’ Elk merk heeft een uniek verhaal. Een verhaal dat past. Bij je merk, maar ook zeker bij je klant! Content is bij uitstek een kans om je te onderscheiden. Waar liggen jouw ‘hobbeltjes en kuiltjes’?

Vertel een verhaal vanuit jouw merk. Wat maakt jou het onthouden waard? Inspiratie haal je uit je doelgroep: waar houden zij zich mee bezig? Ben relevant. Maak jouw verhaal onderwerp van het gesprek, want ouderwetse mond-tot-mond reclame… die werkt nog steeds het best!

Bestel ‘Contentbijbel’ op Bol.com

Samenvatting Bol.com
Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde
Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek gerefereerd. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De Contentbijbel leert je hoe.

Comments