content strategy

Content Strategy for the web

Wat is een ‘Content Strategy’? Waarom is het zo belangrijk? Hoe pas ik deze ‘Content Strategy’ toe op mijn merk? De antwoorden vind je in dit boek.

Een aangename ontmoeting op SxSW 2014: Kristina Halvorson. Met humor en intelligentie stal ze onze beide harten. En niet alleen die van ons! Met de nodige paper hugs, pakt ze ook jou al voor het eerste hoofdstuk in.

Ze komt ook met boeiende informatie, zo beweert ze: Content marketing is in! Kijk, dat horen we graag. In begrijpelijke taal leidt ze je door een complete ‘Content Strategy’. Al claimt ze zelf niet hét handboek te hebben geschreven, waarin ALLES staat dat je moet weten over het in de praktijk brengen daarvan. Wij denken dat ze toch aardig in de buurt komt…

Bestel ‘Content Strategy for the web’ op Bol.com

Samenvatting Bol.com
FROM CONSTANT CRISIS TO SUSTAINABLE SUCCESS BETTER CONTENT MEANS BETTER BUSINESS. Your content is a mess: the website redesigns didn’t help, and the new CMS just made things worse. Or, maybe your content is full of potential: you know new revenue and cost-savings opportunities exist, but you’re not sure where to start. How can you realize the value of content while planning for its long-term success? For organizations all over the world, Content Strategy for the Web is the go-to content strategy handbook. Read it to: * Understand content strategy and its business value * Discover the processes and people behind a successful content strategy * Make smarter, achievable decisions about what content to create and how * Find out how to build a business case for content strategy With all-new chapters, updated material, case studies, and more, the second edition of Content Strategy for the Web is an essential guide for anyone who works with content.

Comments