concepting jan rijkenberg

Concepting

Een sterk merk. Daar bouwen we graag aan. Samen!
Een sterk merk. Vanuit jouw gedachtegoed, jouw visie, jouw mentaliteit.
Los van product. Los van productontwikkeling. Los van innovatie.

Los van de fabriek‘, zoals Jan Rijkenberg dat noemt. ‘Concepting’ dus!
Hij draait de rollen om. Toegevoegde waarde? Dat gaan we anders doen! We gaan op zoek naar jouw unieke waarde en bouwen daar je merk omheen. Een doelgroep? Nee, wij praten liever over je volggroep. Biedt je klant een merk dat haar identiteit ondersteunt.

In ‘de evolutie van ondernemen’ ligt de focus nu op betekenis en beleving. En jij bent degene die je merk moet laden. Druk er je stempel op en maak er jouw merk van!

Bestel ‘Concepting’ op Bol.com

Samenvatting Bol.com
CONCEPTING neemt u mee naar een nieuw tijdperk voor de commerciële onderneming. Een tijdperk waarin nieuwe merken die zijn ontwikkeld vanuit een gedachtegoed, een idee, een stevige plaats zulten verwerven naast merken die voortkwamen uit traditionele productontwikkelings- en innovatieprocessen. Merken als Nike, Benetton, Swatch en Virgin gingen u al voor. Maar boe creëert u zelf zo een merk vanuit het ‘niets’? Hoe krijgt u het door uw bestaande organisatie heen? Hoe organiseert u een Concepting-proces en welk type onderneming en type talenten zijn daarbij cruciaal? De auteur stimuleert ons de merken en bedrijven van de toekomst te creëren ‘los van de fabriek’ en houdt ons tegelijkertijd de spiegel voor van klassieke productontwikkeling en marketing volgens het boekje. Creativiteit, visies en communicatie worden de nieuwe ‘grondstoffen’ van de onderneming en zijn manager. Concepting is een inspirerend, maar ook praktisch handboek voor de manager die met nieuwe merken de volgende eeuw in wil.

Comments