CEX Sells – New inspiration for valuable customer experiences

CEX Sells
Deborah Wietzes, Beate van Dongen Crombrags
BIS Publishers
176

Na het succes van CEX Sells hebben Deborah Wietzes en Beate van Dongen Crombags zich wederom laten inspireren door toonaangevende bedrijven op het gebied van Customer Experience.

Aan de hand van 30 nieuwe cases bewijzen zij dat het vakgebied de afgelopen jaren verder ontwikkeld is. Predictive analytics, marketing automatization, conversational experiences, design thinking en agile werken; zomaar een aantal ontwikkelingen die vandaag de dag bedrijven helpen het verschil te maken voor klanten. In deze internationale editie worden de laatste theoretische inzichten rondom Customer Experience uiteen gezet en tastbaar gemaakt aan de hand van 30 nieuwe, aansprekende cases. Gegarandeerde inspiratie voor iedereen die op zoek is naar handvatten om de klantbeleving te verbeteren!

Samenvatting van managementboek.nlĀ 

Bestel het boek “CEX Sells – new inspiration for valuable customer experiences” via bol.com of managementboek.nl

Benieuwd naar het eerste deel van CEX Sells? Bekijk het boek dan op het verlanglijstje.


Comments