branding

Branding

Sterke merken. Ooit volledig in handen van de marketingafdeling. Inmiddels een ware ondernemingsactiviteit, die iedereen in het bedrijf aangaat! Ook voor jou geldt dus: verdiep je in de wereld van ‘Branding’.

Vol goede moed begonnen wij aan deze pil van 1,4 kilo, als verplicht onderdeel van een studie bij SRM. Diverse korte artikelen over diverse onderwerpen volgen elkaar op. Ze hebben één ding gemeen: allemaal zijn ze gerelateerd aan de bouw van je merk! Wijze woorden en complete visies van vooraanstaanden uit ons vak.

Moderne merken. Ze geven betekenis. Ze geven richting. Ze maken het leven van de consument daarmee makkelijker. Zie je merk daarom als totaalplaatje en ga voor een consistente en geïntegreerde aanpak. Creëer een sterk merk, want dat merk je!

Eenzelfde streven als ons dus, maar toch: wij vinden dit geen briljant boek…
Ons voorstel is daarom te gaan voor een selectie van specifieke onderwerpen. Gewoon hier, in onze Merkwaardige boekenkast.
Maar ben je op zoek naar een ‘overview’? Houd je wel van bundels? Stop met zoeken! Want dan is ‘Branding’ precies wat je nodig hebt!

Bestel ‘Branding’ op Bol.com

Samenvatting Bol.com
Het boek is een volledig vernieuwde uitgave met wederom de state-of-the-art visies van een groot aantal Nederlandse professionals. Alle aspecten van integraal modern merkmanagement komen aan de orde.
Categorie: ,
Tags: , ,

Comments