Brand Prototyping

Je wilt dat de relatie met je klant betekenisvol blijft. Je wilt ook dat je merk als vitaal en dynamisch wordt gezien. Een soepel merk, dat gelijk blijft door continue verandering.
Dat kan!

Michel Jansen neemt je direct mee naar de kern: De archetypes van Jung. Door terug te grijpen op de ziel van je merk, creëer je een meer blijvende waarde. Je merk krijgt daarmee een karakter, dat altijd en overal herkenbaar is.

Precies daar begint de vitale, dynamische bouw aan je merk. Je hoeft niet langer bang te zijn voor verandering! Bekijk verandering liever als noodzaak om je merk relevant te houden.

Creëer een grenzeloze identiteit met ‘Brand Prototyping’. Als Explorer, Innocent of Hero?

Je kunt ‘Brand Prototyping’ makkelijk bestellen op Bol.com of Managementboek.nl

Samenvatting Bol.com
This book presents a unique method that enables the brand to create a strong identity and to develop a meaningful relationship with the consumer. This Brand Prototyping Process® is derived from the Jungian archetypes, because these provide a framework that guides the building of a brand in an individual, consistent and consequent way. By virtue of their timeless and universal nature, they offer the ability to create a link between the static and dynamic brand identity. The Brand Prototyping Process® is the first concept that can offer concrete tools for relevant renewal within the identity such that the relationship remains meaningful and the brand is seen as vital and dynamic. Thus the Brand Prototyping Process® offers a solution to the paradox that faces every brand: the need to stay the same by continually adapting!
Categorie: ,
Tags: , ,

Comments