brainfluence-goede verhouding

Brainfluence

Brainfluence
Roger Dooley
John Wiley & Sons, Inc.

Iets wat ons de laatste tijd enorm bezighoudt is neuromarketing, het nieuwste veld in het onderzoek naar marketing. Veel marketingtactieken richten zich op ons bewustzijn, maar er is meer en meer bewijs dat we dit moeten aanpassen. Ons onderbewuste doet en vertelt ons veel meer dan we denken. Dat is de basis voor het boek Brainfluence. Dit boek leert je meer over wat mensen beweegt en hoe dat toe te passen in de praktijk. Opgedeeld in korte hoofdstukken is de informatie compact en hapklaar, wat de ca. 300 pagina’s korter doet lijken dan ze eigenlijk zijn.

Het boek leest makkelijk weg en heeft ook de nodige naslag waarde. Hij blijft dus zeker binnen handbereik staan om af en toe op terug te pakken. Het boek grijpt terug op heel veel verschillende theorieën en inzichten en geeft daar een perfecte samenvatting van, inclusief ‘take aways’.

Samenvatting Managementboek.nl

In ‘Brainfluence’ wordt uitgelegd hoe u neurowetenschap en gedragsonderzoek kunt toepassen om te begrijpen welke beslispatronen uw klanten volgen. Dit boek bevat de laatste inzichten en onderzoeken die u kunt gebruiken bij uw marketing, reclame en verkoop inspanningen.

 

Dit boek is te bestellen via Managementboek.nl of Bol.com.
Ook verkrijgbaar als e-book.

Dit boek lenen?

Je kunt ‘Brainfluence’ in onze merkwaardige BeepBliotheek lenen als je klant/bekende van ons bent.

Categorie: , ,
Tags:

Comments