aan de slag met contentmarketing

Aan de slag met contentmarketing

‘Content. Verhalen. Wij zijn er dol op. Vol passie gaan we er dagelijks mee aan de slag. En jij? Dit boek verwelkomt je in de wereld van contentmarketing, maar niet zonder dat je er direct mee aan de slag kunt!’ 

Samenvatting managementboek.nl:

‘Aan de slag met contentmarketing’ van Aart Lensink is in de eerste plaats bedoeld voor marketeers en communicatiemensen.
In dit boek beantwoordt hij een aantal basisvragen op het voor velen relatief nieuwe terrein van contentmarketing.

Een praktisch boek waarmee de nieuwe generatie marketeers leert hoe content de band met de klant kan versterken.

Aart Lensink is directeur en mede-oprichter van LVB Networks, een van de grootste contentmarketing-bureaus. Hij begon als journalist bij dagbladen en later bij publieks- en vaktijdschriften en als eindredacteur van tv-nieuwsprogramma’s. Vanaf het begin van LVB Networks (1996) richt hij zich op redactionele communicatie voor merken en organisaties. Branded content, customer media en content marketing; op die gebieden helpt LVB Networks klanten. Naast zijn werk bij LVB Networks is hij actief als bestuurslid van Platform Content, de brancheorganisatie van bureaus die gespecialiseerd zijn in het produceren én distribueren van content.

Bestel ‘Aan de slag met contentmarketing’ op Bol.com


Comments